Vaakgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ringmaat bepalen

Kent u uw exacte ringmaat niet?  U kan in onze webwinkel maatringen aankopen die u blijvend kunt gebruiken.  Wij hebben ook een kleine ringmeter terbeschikking welke wij u gratis kunnen toesturen.  Hiervoor stuurt u een mailtje met vermelding van uw naam en adres naar info@lamaisondeguillaume.be 

Bestelling plaatsen

U plaatst een bestelling in drie gemakkelijke stappen.

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje leggen

Zoek het artikel dat u wilt kopen.  Klik op 'In winkelwagentje'. Zo legt u het artikel in uw winkelwagentje.  Wilt u verder rondkijken? Geen probleem. Het artikel blijft in uw winkelwagentje tot u klaar bent.  Klik daarna op uw winkelwagentje.  Ga verder met uw bestelling.

Stap 2: Bestelling controleren

Liggen de juiste artikelen in uw winkelwagentje?  Klopt het factuuradres?  Klik dan op 'Naar betalen'.

Stap 3: Betalen en afronden

Kies hoe u wilt betalen.  U kunt betalen met Bancontact/Mister Cash, Maestro, Creditcard of PayPal.  Klik op 'Bestelling plaatsen' om uw bestelling te betalen.  Uw bestelling is geplaatst!

Betalen

Je kunt in onze Webshop op één van de volgende manieren betalen:

Paypal: Deze betaalmethode maakt gebruik van je e-mailadres om een betaling tussen jou en La Maison de Guillaume te identificeren. De betaling gebeurt via je eigen PayPal-account en het PayPal-account van La Maison de Guillaume.

Veilig betalen

Wij gaan zeer zorgvuldig met je persoonlijke gegevens om. Om jouw gegevens te beschermen worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Voor de beschikbare betaalmethoden maken wij gebruik van een gespecialiseerd internetbetaalsysteem. Dit systeem is voorzien van alle benodigde beveiligingen om betalen uiterst betrouwbaar te maken. 

Prijzen:

Alle prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele verzendkosten.

Verzendkosten

Voor een verzending in België met een gewicht lager dan 2kg, wordt een verzendkost in rekening gebracht van 4,90€.

Levertijden

Onze leveringen worden uitgevoerd door Bpost.  Het is onze betrachting om alle leveringen in goede staat en zo snel mogelijk aan onze klanten te bezorgen. Producten die direct uit onze voorraad leverbaar zijn, worden doorgaans binnen de 2 - 8 werkdagen geleverd.

Zeer uitzonderlijk kan vertraging optreden in de levering. In dat geval zal de klant onmiddellijk gecontacteerd worden en zal alles gedaan worden om de levering alsnog zo snel mogelijk op bestemming te krijgen.

Annuleren & retourneren

ANNULEREN

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. 
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

RETOURNEREN

Consumenten hebben een periode van 14 werkdagen om zonder opgave van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar het retouradres welke vermeld is op het retourformulier. Wij zullen de gehele aankoopsom, na ontvangst van het teruggestuurde product, aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Gebruik hiervoor ons retourformulier of stuur ons een e-mail. Vermeld hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij  het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht. 

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ons heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Garantie & reparatie

Wij streven ernaar om al onze reparaties binnen 4 weken te realiseren. Alle reparaties worden door ons afgehandeld.

Meer informatie

Heeft u nog bijkomende vragen waarop u hierboven geen antwoord heeft gevonden?  Aarzel niet ons te contacteren via info@lamaisondeguillaume.be

Website door Webmens.be.